Doprava a platba
ZPŮSOBY DOPRAVY
Dodací lhůta
Zboží je expedováno do 5 dnů od obdržení objednávky. V případě, že objednané zboží nebude na skladě, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.
Dodání
Pošta dodá "Balík do ruky" následující pracovní den po dni podání. Pokud nebude adresát zastižen, adresátovi zanechá písemnou výzvu k vyzvednutí zásilky a zásilku uloží na poště.
Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad a návod k použití výrobku.
Převzetí zboží
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Cena poštovného a balného
Objednané zboží posíláme Českou poštou nebo přepravní společností PPL, případně pro velkoodběratele zajišťujeme vlastní rozvoz s možností platby na fakturu.
Balné není účtováno.
Přepravní společnost Česká pošta
Balík do ruky
Česká pošta doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. V den doručování budete informováni SMS zprávou, zboží vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky.
Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete informováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.
Maximální možná hmotnost zásilky je 25 kg.
Vícekusová zásilka
Pokud má zboží z vaší objednávky více než 25 kg a je možné ho odeslat ve více kusech , jedná se o vícekusovou zásilku s možností odeslat maximálně 5 ks . Zásilka je dodána najednou a dobírka se vztahuje k zásilce jako celku. Cena každého kusu je 120,-Kč.
Balík Do balíkovny
Rychlá obsluha - pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Rychlé vydání balíku je vždy prioritou.
Jednoduché vyzvednutí - Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
Garantovaná platba kartou - na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou.
Uložení zásilky na 7 dní - adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Nově jsou Balíkovny umístěny i mimo pošty!
Varianta doručení do odběrného místa prostřednictvím služby Balík Do balíkovny je kapacitně omezena a do přepravy lze zařadit pouze zásilky o celkové hmotnosti do 15 kg !
Balík Do ruky - do 10 kg 125,- Kč
Balík Do ruky - do 25 kg 155.- Kč
Balík Do balíkovny do 15 kg 90,- Kč
Přepravní společnost PPL
Přeprava - Česká republika
Balík do 14 kg 140,-Kč
Balík 15-19kg 150,-Kč
Balík 20-25kg 190,-Kč
Při vyšší celkové váze počítáme dopravné individuálně.
Přeprava - Slovenská republika
Balík do 19 kg 210,-Kč
Balík do 30 kg 240,-Kč
PPL - Parcelshop a Parcelbox
Přeprava - Česká republika
Balík do 9 kg 110,-Kč
Balík 10-19kg 140,-Kč
Balík 20-25kg 160,-Kč
Přeprava - Slovenská republika
Balík do 19 kg 180,-Kč
PPL Parcelbox
je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je
možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN. Z PPL Parcelboxu si
můžete vyzvednout svoji zásilku do 3 kalendářních dnů od obdržení SMS/e-mailu.
PPL Parcelshop
Je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti
umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v
otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.
Vyzvednutí zásilky na AlzaBoxu
Jakmile řidič doručí zásilku do AlzaBoxu, obdržíte SMS a e-mail s PIN kódem pro
vyzvednutí. PIN pro vyzvednutí také naleznete v mobilní aplikaci mojePPL. Tento kód
naklikáte na displeji umístěném na AlzaBoxu. Po zadání kódu se otevřou dvířka schránky, v
níž se nachází vaše zásilka.
Pokud je zásilka na dobírku, je nutné jí uhradit předem přes online platební bránu. Platba
je možná přes mobilní aplikaci mojePPL nebo přes odkaz, který vám zašleme v SMS zprávě a
v e-mailu.
ZPŮSOBY PLATBY
Hotově
Objednávku zaplatíte hotově při osobním odběru na naší prodejně nebo na některé z chovatelských akcí, kterých se účastníme
Dobírkou
Objednávku zaplatíte při převzetí zboží od doručovatele či na pobočce České pošty.
Cena dobírky Balíku do ruky je 36,-Kč včetně DPH.
Cena dobírky u přepravní společnosti PPL je pro ČR 36,-Kč vč.DPH
Bankovním převodem
Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme fakturu. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Komerční banky. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce
Zásilky na Slovensko je možné platit pouze bankovním převodem.
Cena je 30,-Kč vč.DPH
Online platby
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate
Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby
probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
- Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum
platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je
zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který
obdržíte SMSkou od své banky.
- Platba bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Kontaktní údaje společnosti ComGate Payments, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267