Formulář - reklamační protokol
Reklamační protokol
Prosím, tento formulář vyplňte a pošlete zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží.
Adresát:
Zbyněk Laube, Košice 12, 285 04 Uhlířské Janovice
www.farma-aves.cz
email: aves@mybox.cz
Tímto oznamuji, že reklamuji zakoupené zboží (název výrobku):
..............................................................................................................................................................
Zakoupené zboží vykazuje následující vadu/vady:
..............................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................
Číslo objednávky:
..............................................................................................................................................................
Datum objednání zboží:
.............................................................................................................................................................
Datum převzetí zboží:
............................................................................................................................................................
Jméno a příjmení zákazníka:
............................................................................................................................................................
Adresa zákazníka:
............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
Preferovaná varianta vyřešení reklamace (prosím zakroužkujte):
1) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věcí
2) bezplatné odstranění vady opravou
3) přiměřenou slevu z kupní ceny
4) vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Datum: ......................................
Podpis spotřebitele
:
......................................................